niedziela, 25 maja 2014

Przeprosiny i TRZECI SEZON!

Przepraszam wszystkich czytelników za ten brak aktywności. Drugi sezon w Niemczech był, w Polsce raczej też. Natomiast w sprawie trzeciego sezonu Patrick napisał taki oto komunikat (przetłumaczony):

Kochani!

W ostatnich dniach dostawałem coraz więcej i więcej pytań , czy będzie emitowany kolejny sezon hotelu 13. Chciałbym odpowiedzieć na to pytanie bardziej lub mniej trafnie.

Nie wiadomo, czy będzie trzeci sezon hotelu 13. Niemniej jednak byłoby lepiej nie mówić o moich osobistych odczuciach na temat serii.

Hotel 13 stworzył piękne, ciekawe i inspirujące opowieści o Tomie i jego przyjaciołach. Myślę, że mówię także w imieniu moich kolegów, kiedy mówię, że mieliśmy naprawdę wiele zabawy, nagrywając H13.

 Będzie zawsze wiele sytuacji, w pewnych momentach w życiu, gdzie musicie śmiało podjąć nowe decyzje, wiedzieć, co zrobić dalej. Dotarłem teraz w dokładnie takie miejsce, spotkałem się z wieloma takimi sytuacjami i dlatego można potencjalnie wykluczyć mój udział w ewentualnym trzecim sezonie w tym momencie między innymi z tego powodu.

Oczywiście, to nie znaczy, że teraz już nie będzie mnie można widzieć przed kamerą. Wręcz przeciwnie jest wiele nowych planów,propozycji - obecnie spędzam dużo czasu w studiu dubbingu-użyczam głosu do dialogów w wielu serialach animowanych, których premiera odbędzie się pod koniec tego roku na niemieckich kanałach.

Jesteście najlepszymi  fanami, możecie mieć bez względu na to, czy masz lat 6 lub 96 , wiem, że zawsze można na was liczyć. To jest absolutna rewelacja!

Z miłością,

wasz Patrick


 http://photos-h.ak.instagram.com/hphotos-ak-prn/1172234_682121561847975_222224673_n.jpg

 http://photos-h.ak.instagram.com/hphotos-ak-prn/10326551_1399313427021991_172768788_n.jpg

 http://photos-f.ak.instagram.com/hphotos-ak-ash/923625_280304875483685_1553759491_n.jpg



http://photos-d.ak.instagram.com/hphotos-ak-frc/10311172_495629413900219_916382371_n.jpg

59 komentarzy:


  1. Wiesz może kiedy pojawi się w Polsce 2 sezon??
    Ja myślę, że chyba jak skończą się powtórki 1 sezonu, ale nie jestem pewna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 sezon będzie 20 października

      Usuń
    2. 1 wrzesnia na Nickelodeon o 19:15 zacznie się film a potem 2 odcinki. :)

      Usuń
  2. Już nie mogę sie doczekać 2 sezonu <3
    Wpadniesz do mnie?
    hotel13-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie znalazlas\es taki oto komu nikat co napisal patrick <3 odpisz plis

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni Odcinek 2 sezonu był okropny ;( ;( :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego ten film to taki fajny film że może nie będe oglądał każdego odcinka 10 razy ale 2 lub 3 to golądam i bardzo fajny

      Usuń
    2. Racja . Źle się skończyło .

      Usuń
    3. Racja . Smutno się skończyło

      Usuń
  5. ja bym zrobił film z 4 części hotel 13 i bym go puścił do kin napewno wiele by i zarobili i by mieli durzo ludzi bo wcześniej zareklamowali go tak jakby w telewizji i wiele osób go obejżało więc chcą więcej prosze o 3 sezon albo audycje kinową musze ją obejżeć pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy 3 sezon hotelu 13

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaczely się powtorki hotelu 13 wiec zobaczy się

      Usuń
  7. Takie fajne seriale jak TDA i hotel 13 zawsze mają po 2-3 sezony a jakiegoś Spangboba puszczają z 6 sezonów lub więcej . To jest nie fair

    OdpowiedzUsuń
  8. Dajcie mi 3 sezon . Bo powoli wpadam w depresje dzisiejszy odcinek wypad świetnie,znakomicie , idealnie itd. Lecz chce ten 3 sezon wieze ze Patric się nie wycofa i zostanie na planie . :'( :'(

    OdpowiedzUsuń
  9. Potwierdzam ^^ Film świetny. W ostatnim odc. strasznie się wzruszyłam :) Mam nadzieje że będzie kolejny sezon. Chociaż w to wątpie :((

    OdpowiedzUsuń
  10. To było strasznie smutne, że oni się już nie pamiętają :'(( Ciekawe czy będzie 3 sezon <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie :'C Ale można własne opowiadania pisać o H13,a Tom i Anna byli sobie znajomi ;3

      Usuń
  11. ostatni odcinek sezonu był bardzo smutny że Tom musiał rozstać się z Anną a w pierwszym że Liv z Diderichem i dla mnie straszne jest to ze oni ni beda sie znali niech bedzie trzeci sezon!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie znalazłaś ten list co napisał patrick <3 kocham hotel 13 !!!! proszę odpowiedz proszę<3 <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Musimy działać wspólnie i ich przekonać aby puścili, kolejne sezony TDA i H13 no nie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym zobaczyć 3 sezon hotelu 13, w którym Anna i Tom przypominają sobie wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Smutno sie skończył ostatni odcinek bardzo chciałabym aby był 3 sezon H13

    OdpowiedzUsuń
  16. Chce 3 sezon jak Anna i Tom przypominają sobie siebie KOCHAM HOTEL 13 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ej Bardzo mi zależy żeby był 3 sezon wiecie cos może o tym czy będzie ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham hotel 13 i by było super gdy by zrobiliby 3,4,5.. sezon

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, mogą robić i 10 i 20 sezon. I tak bym oglądał. Kocham H13

      Usuń
  19. kocham hotel 13 ale dlaczego Jack i Zoe sie pojawili po zresetowaniu maszyny to smutne, chce 3 sezon. KOCHAM WAS <3 :-* <3

    OdpowiedzUsuń
  20. sory nie pojawili XD

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda ,że Tom nie pracuje w Hotelu 13,tylko jest jego gościem

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie byłoby,gdyby nakręcili 3 sezon,z tymi samymi aktorami(z Liv z 1sezonu) a reszta jest ok

    OdpowiedzUsuń
  23. Błagammm oddam wszysko tylko żeby był 3 zeson zależy mi :( bardzo bym zrobiła wszystko błagam Patrick i reszta Aktorów zależy mi i to bardzooo :( bym oddała wszystko co mam ploseee :( kochaaam Hotel13 był dom Anubisa i inne A najbardziej kochamm teen tylko HOTEL13 kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawe co dalej z Tomem i Anną

    OdpowiedzUsuń
  25. kocham hotel 13 i chcę tak jak wy 3 sezon

    OdpowiedzUsuń
  26. 3 sezon, 3 sezon

    OdpowiedzUsuń
  27. Dlaczego na koniec wszyscy poznikali !? :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Chcemy trzeci sezon Hotel 13! :< Nie widziałam lepszego serialu niż Hotel 13! :'(

    OdpowiedzUsuń
  29. Według mnie to zakończenie jest dobre i nie potrzebuję kontynuacji, nie sądzę, by powstał 3 sezon, tak samo twierdziłam przy TDA, teraz fani mogą sami stworzyć historię z serialu, nie blagajcie o kolejny sezon, tylko piszcie własne opowiadania i hotelu 13, własny ciąg dalszy. Jeśli ktoś zrobi taki blog niech mnie poinformuje
    Pozdrawiam

    wytrwała na zawsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prawdopodobnie stworzę taki blog,już nad nim pracuje ;)

      Usuń
  30. :'( Kocham h13 i co?! Ale raczej więc...Jest nadzieja ;')

    OdpowiedzUsuń
  31. http://hotel-13polska.blogspot.com/ Chciałabym was serdecznie zaprosić na bloga Hotelu 13.Serial ten juz się skończył ale ja o nim nie zapomnialam.Lotka myslę że wejdziesz i zobaczysz...ZAPRASZAM WSZYSTKICH !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Sezon 3 jeszcze się nie pojawił... Smutno mi z tego powodu. Mogli byście zrobić przynajmniej 10-30 odcinków :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Mamy już 2016 rok a sezonu trzeciego jeszcze niema i już prawdopodobnie nie będzie. Czemu tak? Koniec sezonu drugiego był tak dramatyczny itp że sezon trzeci powinien uzupełnić tę historię.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest rok 2017 przykro mi jest że niema sezonu 3!Hotel 13 to mój ulubiony program a gdy zobaczyłam jak sezon 2 jest dramatyczny to myslałam ze sezon 3 będzie jakis łagodniejszy i uzupełni te historię

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajna sprawa H13 powinni zacząć sezon 3, jest to kolejny przykład czegoś fajnego co nie jest utrzymywane na antenie! A inne badziewie jest puszczane po kilka razy dziennie! Masakra! Powinno się napisać petycje zebrać podpisy i im wysłać ze zadamy sezon 3!!! Pozdrawiam fanów!

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiem że to tylko serial, ale nie dokończyłem ogladać sezonu 2, jednak oglądałem odcinek 56, jeżeli nie będzie 3 sezonu Hotelu 13, to się załamie :(

    OdpowiedzUsuń
  37. Kiedy będzie 3 sezon hotelu 13

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej już nie bendzie program był nagrywany w 2012-2014

      Usuń
  38. no i jak sie w k0cnu zak0nczyl ten h13 b0 neiwiem ):<

    OdpowiedzUsuń
  39. Hotel 13 to mój ulubiony serial ale raczej nigdy nie powstanie sezon 3 bo od sezonu 2 minęło za dużo czasu. Pozdrawiam wszystkich fanów Hotelu 13.

    OdpowiedzUsuń